INUKE NU6000 PROTECTION PROBLEMS!!!

New

Tengo un problema...hace poco compre una INUKE NU6000,estaba funcionando bien un mes,y ahora comenzo con lo tipico de la proteccion...se apaga y enciende....hasta que ha quedado muerta en la proteccion....cual es el problema con estas etapas de potencia??? estoy mirando en internet y hay muchos con este problema...que tengo que reparar??? he confiado en etapas behringer por que tengo 4 ep4000 y han funcionado muy bien por años....he comprado esta para usar de monitores y me ha dejado colgado!!! por favor necesito ayuda urgente!!!

I have a problem ... I recently bought an INUKE NU6000, it was working fine for a month, 
and now it starts with the typical protection ... it turns off and on ...
until it is dead in the protection ... . what is the problem with these power amps ???
I am looking on the internet and there are many with this problem ... what do I have to repair ???
I have trusted behringer amps because I have 4 ep4000s and they have worked very well for years ....
I have bought this one to use as monitors and it has left me hanging !!! Please I need help inmediately!!!