Statistics

289,561 members
172,079 posts
  • New
    campos
    Newcomer - Level 1
    2022-04-03

BOM! MINHA PEDALEIRA SÓ FICA COM A TELA AZUL , GOSTARIA DE SABER SE TEM ALGUM LINK PARA ATUALIZAÇÃO DELA E SE TEM COMO FAZER ALGO PARA ELA VOLTAR AO NORMAL 

read more...
    0 15
    • campos
      PedroRodrigues Obrigado pelo seu post Campos, para resolver o problema que referiu por favor siga o link em baixo para aceder a todas as ferrametas e o respectivo guia para resolver esta situacao na sua TC HELICON VOICELIVE TOUCH2. https://wsi.li/dl/TQygzzaCZF2HcWT3X/
      • Apr 4
    • campos
      campos baxei esse arquivo mais, depois o que tenho que fazer ? nao conseguir resolver
      • Apr 4
      • tela azul TC HELICON VOICELIVE TOUCH2
        PedroRodrigues Obrigado pela sua resposta Campos, no link providenciado existem dois ficheios, um ficheiro MIDI e um ficheiro guia com o nome "How To Fix The VoiceLive Touch 2 Blue Screen On Power Up Issue.docx" por favor siga as instrucoes descritas. Obrigado
        • Apr 4
    • campos
      campos

consigo algum atendimento onlline ou por whatzap que vc consiga me ajudar se poder meu contato e 31 993133152 ou se poder fazer pelo meu pc atraves do acesso remoto porque eu nao estou conseguindo fazer

• Apr 4
    • campos
      campos

consigo um contato atravez do zap 31993133152 se poder entrar em contato por favor

• Apr 4
    • campos
      campos

ou ate mesmo um acesso remoto pelo meu pc pra me ajudar porque nao consigo fazer esse procedimento

• Apr 4
  • New
    Jjh069
    Newcomer - Level 1
    2021-08-25

I bought a Berhinger PPA 200  it says it come with the 17 mm microphone adapters for the speakers, I didn't see any does it come with it, whare can I get them at for the speakers 

0 35
    • Jjh069
      DavidKnighton Hello Jjh069,
      The only mention in the brochure for 17 mm is referencing the stand insert for use with 17 mm microphone stands. I would presume this is intended as a speaker stand, so you'll want to check the underside of the speakers for this. I would guess that it's built into the speaker enclosure, however I don't have one of these available to inspect.
      • August 25, 2021
    • Jjh069
      DavidKnighton
      • August 25, 2021
  • New
    Behringer
    Triber Moderator
    2021-07-07

Microphone Clamps, Orchestra Sheet Music Stands, Monitor Stands, Instrument Stands for Electric and Acoustic Guitar, Professional X Stands for Keyboards

The Behringer EUROSTAND Series Mic Stand Mounts, Music, Guitar and Bass, Loudspeaker and Keyboard Stands are designed to serve our Musician and Recording and Broadcast Customers.

From: $2

#Behringer #MC1000 #MS2050L #MC2000 #MU1000 #SM2001 #GB3002E #GB3002A #SM5002 #SM5001 #EUROSTANDSeries #MicrophoneStands #MicrophoneClamps #MusicStands #MonitorStands #InstrumentStands
    read more...
    0 72